[US] Troye Sivan performa no THE TONIGHT SHOW starring Jimmy Fallon com seu novo single "Luck"

Ir em baixo

[US] Troye Sivan performa no THE TONIGHT SHOW starring Jimmy Fallon com seu novo single "Luck" Empty [US] Troye Sivan performa no THE TONIGHT SHOW starring Jimmy Fallon com seu novo single "Luck"

Mensagem por F.A.N-Records em Sex Dez 25, 2015 1:39 pm

[US] Troye Sivan performa no THE TONIGHT SHOW starring Jimmy Fallon com seu novo single "Luck" 2ec1854

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

J.F: Nosso próximo convidado vendeu mais de 105 mil cópias nos charts. mais de 80 mil com seu EP de estréia com a idade de 21, ele está fazendo a estréia da divulgação seu novo single e de seu novo álbum "The Night is Timeless" que está na pré-venda hoje. Performando "Luck" de seu novo álbum "The Night is Timeless", com a ajuda da platéia, me ajudem a chamar TROYE SIVAN!

Troye está com uma jaqueta preta escrita "ABY", camiseta branca, calça preta e um tênis preto.

[US] Troye Sivan performa no THE TONIGHT SHOW starring Jimmy Fallon com seu novo single "Luck" Gq10NDl

It's time for me to own it
I'm at the club right now
Not gonna waste it
In one night's stands
Cause this is my love's lucks
And you better come love me

[US] Troye Sivan performa no THE TONIGHT SHOW starring Jimmy Fallon com seu novo single "Luck" Dl0L0ua

I used to hold my heart out
Now I'm letting go
I have my own crush
I just bought a rose
So you better back off
No, you can't make me not love

[US] Troye Sivan performa no THE TONIGHT SHOW starring Jimmy Fallon com seu novo single "Luck" SsdH33O

So you say it was a one night stand
That it must be fake
But you had none correctly

[US] Troye Sivan performa no THE TONIGHT SHOW starring Jimmy Fallon com seu novo single "Luck" JjyjIXw

I'm lucky, i'm lucky
What's wrong with having, what's wrong with having
What's wrong with having lu-u-uck in love?
What's wrong with having luck?

[US] Troye Sivan performa no THE TONIGHT SHOW starring Jimmy Fallon com seu novo single "Luck" P3AZ4yl

It's time to get the love out
Is my boy rea-dy?
Cause this is my love
And i'm l-u-u-cky
And you can kiss me 
Cause' it's all about us tonight

[US] Troye Sivan performa no THE TONIGHT SHOW starring Jimmy Fallon com seu novo single "Luck" Wm40QTb

So you say it was a one night stand
That it must be fake
But you had none correctly

[US] Troye Sivan performa no THE TONIGHT SHOW starring Jimmy Fallon com seu novo single "Luck" I48E9sX

I'm lucky, i'm lucky
What's wrong with having lu-u-uck in love?
What's wrong with having luck?

[US] Troye Sivan performa no THE TONIGHT SHOW starring Jimmy Fallon com seu novo single "Luck" EjqkJJg

A música para e Troye sorri, Jimmy vem cumprimentá-lo.

[US] Troye Sivan performa no THE TONIGHT SHOW starring Jimmy Fallon com seu novo single "Luck" TXzbfXy

J.F: TROYE SIVAN, PESSOAL!
T.S: Obrigado!
F.A.N-Records
F.A.N-Records

Reputação : 0

- Tópicos similares

Permissão deste fórum: